Thursday, January 06, 2011

2011 a new start

Internship student at Nexus Interactive Sdn. Bhd. Puchong. Ada 5 orang intern students. saya, majdah, khadijah, Zar (Unisel), Dian (UUM but Indonesian..dapat lagi sorang Asian friends hehe)

Handphone da jadi benda yang tak penting dalam hidup . Off during office hour. Saya nak komitmen keja, kamu pergi komitmen study ok!

My work place : very nice, 1 Malaysia, semua friendly, bos pun best, selalu bagi motivation. I like !

Become very hardworking and workaholic. Dateline paling lama 3 hari. Satu hari pun ada. But Alhamdulillah semua kerja dapat disiapkan pada masa yang ditetapkan. Even weekend pun buat OT kat rumah T_T

Gambar ofiz tak sempat nak amik sebab penat nak naik ofiz tingkat 3 T_T naik ofiz je termengah2 setiap hari

Learn new things : CMS, SEO, e-Commerce Website, Core FTP, SMO, mockup for website, buat website untuk company2 lain secara real sampai debor teramat takut tersalah buat

Hope it is a good start till the end

Facebook tak diblock sebab kitorang memang kerja kena guna FB :)

cerita 1st day kerja kat blog Majdah


1 comment:

Mohamad Shaiham Bin Ibrahim said...

Mesti excited kan... tau dah rasa dulu. Pengalaman baru bila kena buat kerja dan siapkan untuk customer... Dont wory, buat sehabis baik sbb tak mustahil mata2 di syarikat tu akan melihat dan nasib kita baik dia akan ambik bekerja... Cipta dan tonjolkan value kita pada syarikat tuh...ok! hope u will enjoy urself!!

Google