Tuesday, September 04, 2012

Raya 2012


Selamat Hari Raya ke 11 hari!! Minta maaf zahir dan batin kalau banyak merepek dalam blog. Tapi rasanya macam dah kurang merepek dalam blog. Ye tak?

Dah tajuknya raya mesti la isi dan gambarnya juga pasal raya kan...tak banyak gambar pun raya tahun ni tapi meriah tetap meriah juga la

Malam raya pertama pastinya berkumpul bersama family di Ampang. Bertakbir bersama-sama menyambut kedatangan syawal yang meriah. Makan2 yang enak pastinya. Makan macam tak ingat dunia ye juga.

Tapi yang seronoknya beraya dengan orang baru , orang yang baru lahir ke dunia la..Al-Iman Danish. Hensem boy baby Iman!


Lagi sorang comel girl kita berjumpa pada esok harinya..tapi dah malam sangat..ummi Iqa tak sempat nak amik gambar Sofia Nabihah.


ondaway beraya ke Ampang


Hari raya kali ni special sikit sebab hari raya pertama dan pagi raya dah ada orang datang beraya. Kalau dah  datang raya pertama tu, nampak lah kespecialan sikit kat situ kan mihmih ♥


Raya kedua dan seterusnya, kami beraya di Teluk Intan. Sampai2 dah petang, jam sikit la..ikut jalan dalam..kalau highway confirm berjam jam. Raya kat Teluk Intan kali ni, tak ke mana2 sangat, hanya tolong2 mak de bila ada orang datang beraya.


Habis part one. Masih ada banyakkkk hari lagi jadi maknanye banyakkkk open house lagi dan banyakkkk jammmmmmm jugak la....Enjoy your raya!




No comments:

Google