Friday, October 16, 2009

nyamuk punya pasal, lipas pun jadi mangsa

nyamuk sekarang main membiak menjadi2.Dah lama tak de semburan nyamuk, jadi nyamuk semakin bermaharajalela. Dalam bilik tak de nyamuk tapi dia membiak dengan pesatnya di tempat yang berair bersih , contohnya bilik air

nak mandi pun kena ganggu dengan nyamuk,dah la nyamuk ni skodeng aku..lepas tu kena gigit pulak.. taw la darah aku manis walaupun aku tak minum manis.Nak buang air pun kena gigit nyamuk..arggghhh

geram punya pasal, ambil ridsect..psyhhhhsphyhshshsyhhhhhh ( bunyi spray) sembur kat bilik air...haha puas hati aku !

bila masuk bilik air semula,Aik..lipas pun K.O? maaf la lipas.. jadi mangsa korban sekali he

apa aku merepek ni haaaa


8 comments:

[Fadilah Diyana] said...

hahaha,beramal di toilet ye...kita takut lipas...biasanyer kita yg lari dulu...geli sgt bila terpijak atau ape2 yg beloh bersentuhan dengan lipas...

p/s-dah jadi "pembunuh" bersiri ni....hahaha...just joking...=D

_anees^ said...

biar lipas tu mati!!!
EEEEeeeee!!!
Benci Lipas...
hahaha

Muhammad 'Aizat bin Anwar Apandi said...

teringat mcm cite OGGE n si lipas2..he3

haziQah said...

FADILAH - em kite pun takot lipas..tapi kat U tibe2 jd kurng takot sngt ngn lipas..cm kalau tempat tu luas la..hehe

ANIS - Ahha mmg da mati pun he

AIZAT - keh2 itu lipas comel he

Azrul said...

takut dgn lipas??? or geli???

haziQah said...

AZRUL - takot n geli..takot sbb nnti dia dtg dkat..lpas dia dtg dkat akan mnybabkan geli he

izzuddin2020 said...

aiyok..jawab nanti ngan mak bapak nyamuk and lipas tu..tunggulaa...repot2!!

haziQah said...

IZZUDIN - haha takotttnyeeee

Google