Friday, February 12, 2010

KEPUTUSAN PILIHANRAYA PERSATUAN PELAJAR FAKULTI INFORMATIK 2009/2010


KEPUTUSAN PILIHANRAYA PERSATUAN PELAJAR FAKULTI INFORMATIK 2009/2010


1 ‘Aishah Zunairah Abdullah 44
2 Nur Syuhada Mohd Radzi 27
3 Nurul Khairun-nisaa’ Mohamad Alias 49
4 Siti Zainab Ibrahim 33
5 Siti Nurfarah Ain Mohd Shah 57
6 Husna Najihah Abdullah 59
7 Atiqah Azlan 64
8 Khairunnajwa Hamdan 59
9 Nur Amirah Mohd Fuat 39
10 Norizah Haron 36
11 Nur Wahidah Sulong 57
12 Syahila Amira Yaacob 64
13 Aida Nabila Mohamad 35
14 Syazwina Sarugi @ Saruji 68
15 Amirul Firdaus Abu Yaziz 107
16 Zulhilmi Hussin 72

17 Nurdiyana Masri 47

18 Siti Aisyah Abdullah Sani 40
19 Zhariff Adam Abd Hamid 68
20 Nurul Ain Diana 30

menang dan terpilih mewakili AJK fakulti

Peratus keluar mengundi : 92.7 %
Undi rosak : 0

Sekalung tahniah kepada mereka yang telah terpilih dan menang dalam pilihanraya ini !Tunaikan tanggunggjawan dan amanah yang telah diberikan sebaik mungkin !

oh ya..sikit sangat kan jumlah calon lelaki..apa kat FITs ni, kaum adam dah pupus kah? atau masing2 hanya pandai cakap tapi malas buat kerja? tapi bersyukur juga sebab hanya 3 orang lelaki yang benar2 lelaki sahaja yang berani memikul dan memegang amanah yang besar ini

cayok2 adik2 ku..insyaAllah kalau ada apa2 kakak yang tidak pandai ini sedia membantu dan memberi tunjuk ajar

AJK FITs tahun lepas , jom makan pizzaaaaaaaaaaa

Senarai MT dan exco tahun ini, sila rujuk AJK baru, saya tak berani nak publish takut salah informasi :)


8 comments:

luqman said...

hehe..we got our own reason..
anyway..tahniah..dan selamat bekerja..

A d'Z said...

stuju dg luqman... men's needs...

Anonymous said...

Ya right!!!!They do have their own reason (hopefully a good one).They better have a good reason since they did not even sent a single guyz!!!! Congratz to the new AJK. Hopefully u can do better than the previous n previous BOC.

Anonymous said...

Yeay!! dah setel kije pasai FITS!!! nak rilek sem ni.Jom Jom nanti kiter plan makan pizza!!

luqman said...

ade jgk yg emo..haha..

Anonymous said...

Emo tak emo.Benda betul mesti la kena bagitau ^^

luqman said...

apa yg betul dan apa yg salah?

Anonymous said...

Lu pikir la sendiri!! (Nabil(raja lawak) yg kata bukan aku yang kata ^^)

Google