Thursday, March 05, 2009

golongan orang luas fikiran

"jaga kesihatan walau sesibuk mana pun kita sebab kalau tak jaga nanti da tak dapat buat apa2 lagi"

haha

pandailah aku nasihat orang tapi diri sendiri tak reti nak jaga huhu. sekarang ni tabiat makan aku semakin teruk. sarapan pagi sudah jarang2 makan, terus makan tengahari. malam pulak makan banyak. lantas perut pun semakin buncit. angin dalam badan pun semakin banyak sampai pening2 kepala, sendawa banyak kali dan kentut pun tak berbunyi :p

"auni pegi makan "

haa..kan da kena marah..tapi tak de masa la nak makan .lepas tu rasa tak de selera nak makan

*kena tinggal seminggu lagi..wuwu..*

jumaat ni aku akan meninggalkan UDM tercinta untuk ke Dungun..ada apa kat Dungun..emm..nak gi jumpa mak mertua aku..doakan aku direstui eh..

jeng..jeng..jeng..

haha


tak de maknanya semua tu...aku ke Dungun sebab ada tournament golf yang dianjurkan Ko-Ko Golf aku. dan pemain2 golf itu bukan sebarangan orang..semuanya orang2 besar di UDM di antaranya dan beberapa orang kenamaan di sekitar Terengganu. semua kerja2 yang jemput2 orang tu bukan kerja kami pun..jurulatih kami yang tolong jemput..hehe..bagus betul Encik Aliyah ni.best taw dia ni..sangat kelakar.dan comel juga bila dia berbahasa Inggeris tapi loghat Terengganu


contoh ayat :
"Last ball"
loghat Terengganu :
"lah boh"
:p

tournament golf tu akan diadakan pada 7 Mac 2009 di Desa Dungun Golf Club akan diuruskan oleh 30 orang pelajar ko-ko UDM.tapi kami gerak jumaat pagi.aku kena jadi starter..starter? starter pack ke? hehe..starter tu keje dia macam kena panggil la orang2 nak main golf tu..tapi aku macam takut sebab kena berurusan dengan orang2 besar ni kan sangat scary.kalau tersalah cakap tak pasal2 kena tengking ke tak pun terus gagal koko golf ni..huhu..takut2

tapi macam teruja jugak sebab bukan senang nak dapat peluang uruskan tournament golf ni.lepas habis sem ni bila lagi dapat peluang masuk padang golf.tunggu aku jadi datin kot alalalala

pssttt..dia bukan orang Dungun ;)


5 comments:

fezaL Mohd said...

wooooo. golf haha ore2 kayo dok maen benda alah nih.

hahah.

UDM besh ker.?
ary tuh dpt tawaran UDM tk pergi pown

smbg study form6 je.
meyesal pown ade.

hm tk per la trus ajer f6 nih.
;)

haziQah said...

haha..teringin jadi ore kayo wlupom x kayo hehe


UDM? mesti la best..walaupun...lalala..
tak kenal maka tak cinta ;)

[Fadilah Diyana] said...

apa maksud pssttt...dia bukan org dungun????apakah itu???hahaha...

golf???kita xminat sukan2 outdoor...dah bersara...apapun good luck tuk tugasan starter....

aizat@kampus said...

btol2 kita kena jaga makanan..thanks ur advice...dtgla ke program2 KKC yer.

haziQah said...

FADILAH - he..mksud nya dia bukan org dungun la huhu.ehe..kite pon da x larat outdoor tp sbnrnye outdoor la plg best..ptot la muka awk putih lagi suci sbb tak kena sunlight hehe.tq

AIZAT - u r welcome insyaallah dtg kalu tak de aral mlintang

Google