Tuesday, April 06, 2010

sedang jatuh cinta - angau




Dalam usia ini ( oh baru 23 tahun kot)
Sudah tidak kuasa lagi mencari cinta manusia
Cinta yang palsu, cinta skandal, cinta simpanan
Cinta mak bapak n adik2 saya lagi bagus
Paling bagus cinta pada Allah yang Esa
Tapi sekarang sedang jatuh cinta dengan benda ini boleh tak?

Benci la apsal kau sudah meragut hatiku
Apsal kau dah mencuri hati ku?
Sila pulang balik jika kau tak bagi aku memilikimu
Padahal aku yang tak mampu lalalalala~



sumber gambar : Apple iPhone



5 comments:

iniAku said...

yuhuu..samela kte :D

iQapiQa said...

sy pon da fallin in luv wif iPhone ni....

Mr Rulez said...

elOw..suka dgr org cinta palsu..dy tau cinta 2 ader cuma ragu2 nk bcinta..;)
kite minat iphone gak..tp duet tak ckup..hek3..

mIsH IeRA cIK irAh said...

kalo dpt cinta tak palsu lepas tuh cakap kat die kite nak i phone so cinta sejati.wahahaha... putus fius

haziQah said...

iniaku : sape je x nk ahha

iqapiqa : cmne ni kte sume da fall in luv, x kn nk jd madu kot :p

mr rulez : eh cinta palsu bkn ke mksd dia cm pura2 cinta saje?

mish iera : haha bgus jgk wat cara tu ;)

Google