Wednesday, April 28, 2010

Jejak kasihan

Kau tahu kan , di mana ada haziqah pasti di situ ada botol air. Botol air bagaikan nyawa kedua dalam hidup dia. Dia boleh mati tipu2 jika tak ada botol air di sisi dia sebab dia akan kehausan dan kemudian akan rasa nak pengsan dan sakit kepala yang amat sangat. Sebab tu la dia amat memerlukan botol air yang ada air masak di sampingnya

Dan kalau kau nak tahu juga, dah berapa kali da botol air dia bertukar ganti macam tukar pakwe. Eh dia tak de pakwe, jangan tertipu. Botol air dia bertukar ganti sebab…jeng jeng jeng..sebab asyik tertinggal di merata-rata tempat. Antara tempat2nya adalah seprti dalam bas transnasional, bus skybus, air bus air asia dan sewaktu dengannya. Sadis bukan? siapa suruh cuai

Kali terakhir dia tertinggal botol air adalah di cafĂ© baru UDM. Hanya selepas 3 jam dia hendak ambil botol air yang tertinggal itu, botol air nya hilang..WTHeaven. makcik cleaner amik botol air aku ke..waaaa…makcik gi la beli kat mydin kalau nak botol air pink saya..uwaaaa..betapa sangat sedih sebab botol air tu baru pakai tak sampai sebulan sebab sebelumnya botol air tertinggal di salam bus skybus wuwu

Akhirnya saya telah membeli botol air baru yang sejibik dengan botol air lama. Saje malas mahu bertukar selera


Tapi setelah sepurnama bulan, tiba-tiba sangat jejak kasihan..kerana telah bertemu semula dengan botol air lama..waaahh apa cer ni? Terjumpa dekat sink basuh tangan dan macam tersorok sikit. Padahal sebelum ni tak nampak pun dia tersorok sikit

Apa2 pun saya sudah ada 2 botol air kaler sama..satu da buruk satu masih cantik lagi..tapi sayang both..oh yang hijau pon saya sayang juga kehkeh


5 comments:

iniAku said...

asal burok benor background belakang tu?? gile kuat tuleh nota sampai dindin ko bantai..haha

whiteTulipz ^_^ said...

hahaha...ingatkan jejak kasihan mende la... comel... da jumpa kakak die...bagus la adik beradik da di satukan...(^_^)...

Anonymous said...

hehe..entah2 makcik cleaner yg punyer kot. die bli kt mydin..lps ni msti mkcik tu carik sape yg amik botol die..die wat entry kt blog psl botol air die hlg..hek3 :p

Syuzana said...

izah...la komen pasal dinding kat blakang 2 juga yg nampak..botoi ayaq besaq duk depan mata 2 biji x mau komen plak =)

utk botol air pinky...selamat bertemu dgn tuan rumah...ehh salah....cik rumahh(xkawen lagi...xleh panggil puan~)

haziQah said...

izah : haha izah kn mmg teliti lala

zhie xi : together2 kte btemu smula hehe

maj : tak..botol tu mmg sy pnye wekkk

syu : slamat duk dlm bilik ni blk huu

Google