Friday, July 08, 2011

Simapages and payless.com.my Launching

Simapages and payless.com.my adalah dua produk dari syarikat Nexus Mediaworks Sdn. Bhd., syarikat tempat saya praktikal. Ia adalah projek besar and long term.

Simapages.com adalah satu directory yang mengumpulkan semua maklumat tentang bisnes2 yang ada di seluruh negara bukan sahaja di Malaysia malah di 20 buah negara seluruh dunia. Di sini anda boleh mencari maklumat bisnes yang berkaitan tempat makan, supplier2, dan apa sahaja perniagaan. Ia mengumpulkan maklumat tentang perniagaan seperti alamat perniagaan, nombor telefon, website, map dan sebagainya.jadi mudah untuk kita mencari di manakah  lokasi perniagaan yang berdekatan dengan anda

Payless.com.my pula adalah satu website yang menawarkan tawaran menarik dan eksklusif untuk pengunjung2nya seperti deals pedicure yang memberi diskaun sehingga 45.90% diskaun..!!

with our dedicated boss


24 Jun 2011 adalah tarikh pelancaran simapages, payless.com.my dan payless megastore. Masa untuk bergambar, enjoy dan berjumpa orang2 besar seperti Dato' Aziz Bakar, chairman of Air Asia :D

technical girls

More details about payless, simapages and payless megastore

“The whole solution integrated solution started from Auckland, new Zealand. We are aggressively recruiting staffs, merchants, partners for 20 countries.


http://www.payless.com.my/ is unlike mydeal, groupon, superdeal, and etc. http://www.payless.com.my/ is and intergrated solution and it will be part of http://www.simapages.com/ and http://my.paylessmegastore.com/


We offered an integrated solution from Passive-Active-Interactivity solution, we merchant will have http://www.simapages.com/ as an advertising platform, long term merchandise inhttp://my.paylessmegastore.com/ and http://www.payless.com.my/(Malaysia) for Daily Deals.


Our solution offering is extended to 20 countries by the end of 2011 and we will be extending to another 20 countries by the end of 2012.”



2 comments:

Iriaysuq La Raz said...

Ohohoho gambar saya dgn idola.. ohhoho terima kasih blackchix.. hahaha

aunieZ said...

Sma2 adik la...wawawa

Google