Wednesday, May 04, 2011

Tempat Menarik Selangor :Taman Tasik Shah Alam

Taman Tasik Shah Alam

Tasik Shah Alam
Kat mana tempat menenangkan kat Bandar ni? Kat sini mana ada pantai, tak boleh rasa hembusan angin bayu laut, tak boleh rasa bau air masin. Tapi kat sini ada Taman Tasik Shah Alam

Selalunya orang datang sini untuk bersenam. Waktu pagi selalunya untuk warga emas bersenam, ada yang poco2, ada yang tai chi. Kalau waktu petang selalunya orang muda cam aku la :p

boleh tenggok bangau

Selain tu apa kita boleh buat kat sini?

Boleh tengok pemandangan yang cantik dan menenangkan


 
Ada yang berkayak

Ada yang bersenam

Ada yang berpiknik bersama keluarga

Ada yang mengasah skill amik gambar, nak amik gambar kahwin kat sini pun cun jugak

Tapi pemandangan yang tak best, tengok yang couple berdating . Tak sesuai untuk ditonton oleh kanak-kanak 18 tahun ke bawah macam adik2 aku. Mulut dia duk bebel je tengok couple2 berdating


5 comments:

Faris Adli said...

sempat lagi update blog time busy?

aku tanya adik aku yang belajar kat uitm shah alam..best tak tempat ni..kalau dia tak pernah pergi mesti tak best :-)

Majz said...

hehe...buleh jer... :) errkk...menjawb soklan kt fb td :P

haziQah said...

faris : ko ade kt uitm s.alam ek?
kalu dia x pnh g mkna nye dia mmg rugi r :p

maj : jom2

Ihsan Arifin said...

pernah smpi sekali kat situ. best :)

haziQah said...

ihsan : meh la berkali2 :)

Google